Imagine si comunicare

Am citit azi mai multe articole despre cat de putin comunicam lumii despre Romania, cat de port comunicam si cat de putin interesanti suntem pentru europeni.

Ca suntem neinteresanti pentru britanici e clar si pot confirma. Aici nu se vorbeste despre Romania decat cand vine vorba de imigrantii care cer ajutoare sociale sau, poate, la Londra la ICR unde inteleg ca se mai fac cateva serate culturale interesante. Dar pentru publicul larg, cand pronunti numele Romaniei, asta nu le spune nimic.  Unii stau asa o secunda sa se gandesca daca au mai auzit vreodata. Despre Bulgaria multi stiu ca are un litoral frumos, cu statiuni  elegante unde pot petrece (deh, bautura e pasiunea lor). Ca nu ne plac britanicii se vede si din acest articol.

Astazi am citit doua articole pe acesta  si pe acesta care vorbesc despre cate de rau comunicam despre tara noastra.

Mi-am adus aminte ca acum cativa ani cand s-a lansatla Expozitia de la Beijing campania de promovare a imaginii Romaniei cu „Gradina Carpatilor” un cunoscut din MAE se codea sa imi confirme daca logo-ul campaniei era fruza aia de toata jena. Eu eram la Bucuresti si am sunat o gramada de oameni in speranta ca imi va confirma cineva. Despre scandalul care a urmat nu mai e nevoie sa amintesc.

E trist ca se fac astfel de campanii cu bani europeni tocati intre firme prietene ale celor care semneaza pentru cum sunt cheltuite astfel de bugete si nu promovam cu adevarat Romania si frumusetile sale.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s